juli 2014

Mat mat mat

Ollaa laaa jeg blir sulten av det nye treningsprogrammet. Mer sliten å mer sulten. Syns jeg spiser hele tiden. Ikke så rart. Kroppen trener tyngre å med slike intervall økter s&...

Innekos

Ikke akkurat det været jeg ønsket meg til ferien men vi klarer å kose oss inne også ;) I dag prøvde jeg meg på en detox smoothie. 3-4 isbiter Litt kaldt vann 1/2 agu...

Innekos i dårlig vær

Vi var oppmerksom på det stygge uværet som var meldt så vi tok en tur på fotballbanen i formiddag å fikk spilt litt jeg og minstemann :) Fikk også vasket ut litt skitt...

Den følelsen

etter endt super treningsøkt. Ja den er magisk! I dag prøvde jeg intervall trening for første gang, sånn seriøst opplegg å ikke bare bytte på å spurte å...

Fantaserte

Om å få prøvd kajakk i løpet av sommeren :) Har hatt lyst leeenge! Å i dag da vi var utom å besøkte min mor å stefar så ble det å prøve. Gud s...

Havrelapper :)

Prøvde meg fram på havrelapper i dag og de ble ganske gode men trooor jeg prøver med kanel eller noe neste gang :) 2 egg, pisk lett sammen. 40 gr havregryn, lettkokte. 20 gr sesam mel eller annet ...

Fiiiin dag

Vi to har hatt en veldig fin dag i dag :) Blogger om trening å det andre senere ;) Ønsker dere kjære lesere en strålende ettermiddag og kveld :)

Barnslig middag ;)

Poden ville ha fiskepudding i dag så da ble det å lage en liten sunn vri på den. Nå er minsten i stadiet: liker ikke, på veldig mye så da ble det mye gr.saker på ...

Her skal jeg sitte

Utover sommeren/høst/vinter og vår. Lese å bli klokere, lære å bli flinkere. Skal ikke stå på interessen akkurat :) Leker litt med tanken med å ta kurs/skole...

Push it hard girl

Tror jeg dropper trening i dag. La kroppen få hvile til morgendagens økt å heller få gjort en del hjemme :) Skrev i går at jeg skulle komme tilbake til gårdagens økt i dag. Sånn gikk det. Går ned...

Blogger fra teltet :)

Vært en laaang dag i dag :) Å den har vært så fin! 1 time styrketrening (oversikten min ligger inne så får skrive i morgen). Syns faktisk det nye programmet med helkropp annenhver dag er helt topp...

Lese i ferien?

Ser sånn ut ;) Blir å krype under pleddet å lese i denne i kveld å kanskje ta fatt på den litt tyngre boken jeg har om trening også ;) Fin første dag av ferien. Sol å varmt. Ungene er ute å bråker...

Ikke helt etter plana

Tenkte en time kardio med løping i dag men har så vondt i leggbeina etter trampoline hoppinga i går så måtte droppe løpinga å gå over til spinning. Hadde sli...

Dag 2 på ny treningsplan

Kjører fullkropp så i går var det dag2 og her trenger jeg mer øving av teknikk enn dag1. Gjelder markløft å foroverbøyd roing. Liksom ikke brukt de øvelsene ...

Testet kardio på trampoline :)

Hallo i natten :) Testet trampolinen som ett verktøy for kondistrening i kveld ;)

Bildene sier alt

God morgen :) Herlig kardio økt på skolen i går:) Løpebanen er jaggu ikke bra men det går. S Snart feeeeriiie!

Rålekker tomatsuppe

Nye ting prøves ut å i dag ble det egg i tomatsuppe :) Var faktisk veldig skeptisk men den var sååå god så det må jeg lage flere ganger ;) Kokte opp toro (jaaa ...

Nytt program

Må skifte program å nå går jeg for fullkropp annenhver dag og kardio de andre dagene, eller treningsfri. Tenker å kjøre dette i 6-8 uker. D1 ble slik Knebøy: 50...

Det enkle er ofte det beste

Ja i en sånn varme å late dager så er det minimal med tid jeg orker å tilbringe på kjøkkenet. Deilig lunsj. Grove wraps med salat, egg, agurk og purreløk :) Perf...

Trening under blå himmel

Ja har man mulighet så hvorfor ikke trene ute når det er ett så fint vær. Nå går det bedre med min pollenallergi også så da ble det utetrening i dag. Å ...

Syk å svak

Da ble det en todagers treningsfri på meg lørdag og søndag. Lørdag var planlagt fri pga lang dag på jobb. Så plana var å komme seg opp tidlig på søndag ...

Treningsfri dag

I dag blir det 9timers arb.dag så null trening. Spare den energien til i morgen istede ;) Glemte å poste dagen i går. Jeg valgte å trene rygg bryst å skuldre i går, ...

Der kom sola! Så på med

På med joggeskoa å kom seg ut! Godt med en joggetur :)

Du hellige smoothie

En frisk kald smoothie er altid en slager :) Frossen banan, frosne bær, litt vann, mager vanilje kesam, 1 ts chia, blandet i blender å toppes med gojibær, kokosflak og mulberries :)

På etterskudd

Henger litt etter når jeg blogger nå for tiden. Har mye som skjer rundt meg så får bare ta det som det kommer. Hadde en god økt i går: Biceps ez: 17.5kg*12 22.5kg*10*...

Grove søte boller med en vri

Laget boller som tidligere er blogget om men har forandret litt på oppskriften ;) Personlig så står jeg over sjokoladen neste gang ;) Klipp å lim ;) Kjekt: Sett stekeovnen på 200 gr. 30 gr ...

Sen blogging

Stressende dag ble avsluttet med en rolig tur på fjellet i kveld Fantastisk godt med en tur ut i naturen :) Tidligere på kvelden har vi bakt grove gode boller å muffins. Herlig kval...

2 dagers

Litt treg på bloggfronten de siste dagene. Knuste mobilskjermen på søndag så er ikke all verden å se. Ny mobil straks i bruk da ;) Jippi! Ok, hadde rygg,bryst å skuld...

Kostur som dagens økt

I dag tok jeg og poden oss en sykkeltur :) Poden i vogn som utgjør en ekstra tung tur :) Ble 68min ekskl. stopp på butikk å en spisepause ;) Vel hjemme ble det en forfriskende desse...

Sommerlige nytelser

Har vært på stranden i dag, så godt! Ligge ved sjøkanten, bade å kjenne solen steke :) Vel hjemme ble det middag å dessert på altan :) Nå er det snart leg...

Push it all the way!

Ble bare armer, mage og kardio i dag ettersom jeg har delt en økt her :) Bicels ez: 17.5kg*12 22.5kg*10 25kg*6 Triceps extention: 10kg*12/10/12 Biceps curl: 12.5kg*12 15kg*8/7 Forarm: 15kg*12...

Snavvel!

Kjøpte masse herlige nøtter fra den lille nøttefabrikken i går å spiste meg sønder å sammen på de ;) De der yoghurtnøttene er farlige! Første gang ...

Bein bein bein!!

Først, tusen takk for vekking tiiiidlig i dag morrest..du som fant det for godt å bruke byggefeltet som rallybane, dårlig musikk da..men takk. Så ble det å stå opp ti...

Når trening gir ro i sjela

Ja da gjør man noe riktig mener jeg! All trening trenger ikke være go go go. I dag tenkte jeg egentlig å trene litt boksing hjemme. Få ut litt gørr å bare kline til, det gjør jo ganske så godt. Men...

Er det muliig?? Så digg!

Ja dette er livet! Så fantastisk flott vær! Varmt og godt :) Liker liker liker! Jobber en del nå før jeg går ut i ferie så blir ikke mye tid i sola, men litt blir det :) Ferdig kl 16 i dag, handle...

Rygg, looove it!

Tror rygg er favoritt delen min å trene. Elsker det å ser my framgang :) Ble bryst,rygg og skuldre i dag. Mistet mye fokus pga noen hendelser så ble bare en kort jogg på 10 min....

Frokost ute å oppdatering

Å for en start på dagen :) Fantastisk vær ute å sitter på verandaen å koser meg med en smoothie å litt melon :) Her kommer økta fra i går..for det gle...

Giveaway ute nå!

Jaaa! I dag fikk jeg følger nr 2000 på instagram :D Så nå er giveawayen sluppet også! Delta? Gå inn å sjekk på limaha83 :) Nå forte seg i seng ;) ...

Overraskelser på gymmen

Ja når man drar dit for en liten rolig økt for å trene teknikk å ender med å slå flere pers..da blir man litt overrasket over seg selv. Full av energi i denne heten :)...

Like før giveaway :)

Da er det ikke mange følgere som mangler på Instagram før det blir giveaway :) Passer bra da det kom en pakke i posten i dag, sponset gave til giveaway :) Fantastisk :) Så er d...

Lettvint middag

Det er varmt! Ergo: lettvint mat. Ta noen fullkornswraps smør med litt pesto, jeg brukte rød. Stek (først kanskje) gulrot, squash, aubergin, chili og hvitløk. Fordel de stekte g...

Sunn og god is i sommervarmen

Har 2sett av disse is pinne greia som man får kjøpt på nille, å sikkert andre plasser. Jeg prøvde meg fram her med 1 boks lett kokosmelk, hell i en bolle, rør inn sukr...

Trening inne vs ute

Ja sikkert noen som spør seg selv hvorfor jeg trener inne når det er sommer å fint vær. Ett svar på det: ekstrem pollen allergi! Her er det full dosering med tabletter, n...

Ny uke å fulltreffer på trening

Syns egentlig treningen i dag gikk supert! Full av energi både før å etter, å så skinner solen så det er bare perfekt :) Lærer stadig noe nytt med å lese li...

Effektiv søndag

Ja fikk gjort mye før jobb i dag. Bakt boller av fullkorn,havre å kesam, bakt 1 stk proteinbrød å stekt grove rundstykker til ungene, samt litt husarbeid :) Jeg har virkelig hatt en spise dag i da...

De beste burgerbrøda ever!

Seriøst! Å så mett ;) Disse burgerbrøda er noe av det beste jeg har smakt. Har prøvd meg litt fram men det ble ikke 100% som jeg tenkte meg. De ble alt for tykke så n...

Smoothie med ny vri

Prøvde en ny vri på smoothien i dag. Alt er bare en dæsj å ingen mål da jeg bare måtte prøve den. Tok først i vann, frosne blåbær, halv banan, cott...

Dagens mosjon på gymmen

Oh den overskriften hørtes oldis ut ;) Digg! Kjapt innlegg her for vi må ta fatt på en fin dag her :) Knebøy i smith: 40kg*10 60kg*10 70kg*8/6 Tåhev: 70kg*12 80kg*10 90kg...

God Morgen: treningsklar :)

Lørdan å 100% uthvilt = snart klar for en treningsøkt :) Blir å teste nye treningsko fra Sport1 i dag, de ser fantastisk fine ut å føles som en drøm å ha på foten :) Gleder meg som en liten unge :)...

Giveaway ;)

Min Instagramkonto når snart 2000 følgere :) Morro! Så gøy å være til ispirasjon for andre via mat å trening, samt all den motivasjonen jeg selv får via å se å følge ander der inne. Har en snikti...

På to hjul

Godt å våkne av seg selv i dag. Ingen barn eller ulende alarm :) Opp å rydde hus, spise frokost for så å sette seg på sykkelen :) Turen gikk til enden av veien forbi ...

Cottage cheese + protein pulver

Måtte teste noe nytt i dag. Blande ut CC med litt protein pulver. Ble ok på smak, ok..ikke det beste jeg har smakt ;) Hadde bringebær, gojibær å mulberry i tillegg :) #mat #cc #cottagechees #h...

Rygg rygg rygg!

Har da inntatt slakt posisjon i sofaen å tenker jeg blir her til jeg går i søvne til sengs..ikke lenge til, trøtt! ;) Ble rygg, bryst, skuldre å mage i dag. Helt grei økt :) Nedtrekk fram: 61kg*...

Fra sengekanten

Flott å fin dag sammen med barna etter jobb. Dro til laksvattne å grilla. Godt med sol å litt sommer temp i luften hvert fall :) Lapskaus trening i kveld. Ikke 100% fornøyd..m...

Få opp pulsen jente!

Er så alt alt for dårlig på å trene kondis/kardio men det skjer innimellom. Saken er jo ganske enkel..elsker styrketrening ;) Ok så ble det en time spinning i dag, full gi...

Kjøkkenglad

Har vell egentlig aldri vært sånn super glad i matlaging før men der har jeg forandret meg helt. Syns det er kos å stå på kjøkkenet i time etter time, lage mat, p...

Mix & gooo!!

Ny blender! Love it! Så smart, putt alt du vil ha i smoothien i blendern. Klikk, bland, skift til lokk, drikk!!
Linda

33, Åfjord

Mitt liv med trening og mat Sponsorer: www.treningsshop.no (Rabattkode: lindafitlife20) www.brazfit.no (Rabattkode: lindafitlife15) Instagram: linda_fitlife Snapchat: limaha