Mat mat mat

Ollaa laaa jeg blir sulten av det nye treningsprogrammet. Mer sliten å mer sulten. Syns jeg spiser hele tiden. Ikke så rart. Kroppen trener tyngre å med slike intervall økter så trenger jeg mer mat.

I dag ble det en flott økt:
Knebøy: 50kg*5. 60kg*5*3
Benkpress, skrå i smith: 30kg*8 40kg*6. 45kg*5*2
Hip-thrust: 60kg*8. 75kg*8. 85kg*5
Pullups med 36kg hjelp: 8/7/7
Sidehev: 5kg*12*3
Tåhev: 70kg*12. 80kg*10*2
Pallof press: 14kg*12. 20kg*12*2

40:20 intervall på mølle. Øker hurtigheten siden sist.

Tenker litt på å legge inn en ekstra øvelse på rygg å en ekstra på bryst på hver sin dag. Føler jeg vil kjøre mer på rygg å bryst enn det jeg har men får se.

Skal ha treningsfri de dagene mellom styrke så fram til at det ikke klør for mye i fingrene. Da kan jeg kjøre på med en intervall hvis dagen før ikke var for hard, rolig tredemølle i lav puls eller terpe teknikk. Søren meg blitt vell glad i å trene. Har tatt formbilder nå..så hver 29 i mnd skal jeg ta bilde å sjekke framgang. Ser ikke stort selv syns jeg men har ikke fokus på sixpack å alt der heller ;) Pga mine svangerskap å vektøkninger i de (25kg begge gangene) så vil nok magen aldri bli som hos en super trent person ;) And thats ok :)

Nei da skal jeg dra en tur på butikken å så blir det film kos med eldste :)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Linda

Linda

33, Åfjord

Mitt liv med trening og mat Sponsorer: www.treningsshop.no (Rabattkode: lindafitlife20) www.brazfit.no (Rabattkode: lindafitlife15) Instagram: linda_fitlife Snapchat: limaha

Kategorier

Arkiv

hits